Cand poetii se plictiseau.

Mihai Eminescu
["Ia te dă..."]
(1880 – 1882)

Ia te dă cu curu-ncoace
Ca să caut ce îmi place
Pleacă-mi-te-n jos aici
Rochia ta s-o ridic,
Rochie, cămaşă, poală,
Ca la cur să-mi rămâi goală.
Ah, drăguţă, ce curată,
Nici un păr pe pielea toată;
Ca şi caşul alb sunt ***
Să-i simţi mari *** te-aduni *.
Dar icon vedem mai jos
Ce zvâcneşte-aşa frumos
Şi se zbate-n degete
Şi nu vrea să pregete.
Ah, l-am prins de căpuşor,
E vârtos şi stă-n picior,
Sunt şi buze ca să-l ţină
Cum îmi ard ele în mâini,
Ard, zvâcnesc, voi să le rupă,
Ori drăguţă să le-*astup.
Dă-mi guriţa să m-adap
Şi să-ţi pun poalelel-n cap;
Ia te-ntoarce, te crăcană
Şi te-nfige ici, puicană.


["Alei puică"...]
(1871 – 1872)

Alei* puică mişcă-ţi gura
Să se vadă muşcătura.
Cum puicuţă* nu te-nduri
Să mă laşi să-ţi văd de curi.
De curi albi ca şi omătul,
De lindicul sperietul.
Să-l punem la rânduială
Cu niţică zgândăreală.
Vin  colea  şi-oi şti să lupt
Crăpătura să ţi-o-nfrupt
Că destul am stat pe post
Sub pecete cât a fost.
Sub pecetea cea de fată
Când pişai ca o săgeată.
De când dragă te purcişi
Urlă valea când te pişi.
Merge drumul din lindic
Până chiar pe sub buric
Şi buricul frică n-are
Că el merge tot călare.
Da lindicu-i mânios
Că el merge tot pe jos
Pe spetezea pizdii late
Pe bucile afumate.
Mult mă mir şi mă badur *
Cum stă pizda lângă cur,
Şi nu moare
De putoare.



["Măi jupân fanaragiu"]
(1871 – 1872)

Măi jupân fanaragiu
Na-ţi pizdă şi dă-mi rachiu,
Dă-mi rachiu nde-l prefăcut
Să stau bine la futut.
(…)
Mai slăbeşte-mă din pulă
Că-mi dă rachiul pe gură.
Ba măcar să-ţi dea pe nas
Că din pulă nu te las.
*
Fata mare stă călare
Pe-o pulă lată-n spinare
Şi se vaită şi se plânge
Vai de ea că nu-i ajunge
Şi se plânge şi se vaită
Vai de ea că nu-i mai lată



["Ah, cum nu-i aicea nime"]
(1871 – 1872)

Ah, cum nu-i aicea nime
Să mă scap de mâncărime
Să storc boţul între craci,
Să-i sug măduva din saci.



["Pune capul..."] (1871 – 1872)

Pune capul între craci
Să văd o mie de draci.
Mai că-mi trece şi auzul
Când îmi gâdil bumburuzul
Nu se rupe cheotoarea
Bumburuza *, bumbaraua *.
Dă-l încoace să mă frigă
Şi să-l punem în verigă,
Veriguţă de pelcică
Se lărgeşte – oricât de mică,
Veriga de catife-i *
Se lărgeşte oricât vrei.
Oliolio pizdă cu dinţi
Cum m-ai scos şi-acum din minţi.
M-ai băgat la cheltuială
Pentru zamă şi scrobeală.

["Vin la neica..."]
(1873 – 1874)

Vin la neica ca să-ţi prindă
Roza ta pe-un fir de ghindă
Şi să-ţi gădile-ncet negul
Când ţi l-a băga pe-ntregul,
Şi *** ta icoană *
Drept în contra o-mpreună *
Tu ridică, joacă, saltă
Toată *** ta naltă.
Şi trăgându-ţi veriguţa
Îţi mănâncă focul puţa,
Cât simţind că *** dragă
Şi mai zice: Bagă, bagă,
Mai adânc destul nu-i sunt
Multe noduri până-n fund.
Bagă-l pân’la rădăcină,
Să fiu floare pe tulpină
Simt căldură-n măruntaie,
Când îţi pun mâna la coaie.
Pune-ţi drăguţele buze
Pe a ţâţei bumburuze
Şi le strânge-n dinţi mai iute
Că e ca şi când m-ai fute.
Zgândăreşte – vezi cum creşte
Ţâţa mea şi se măreşte.
Ah drăguţă fără preţ
Să m-aşez mai bine-n jeţ
Tu mai dă-i, mai dă-i o leacă
Ţine ţuga * freacă, freacă,
Ha, ha, ha, ş-a doua oară
Chiar din creştet mă-nfioară.
Să scârnez * mă lasă dragă
Că-i pe moarte, nu-i de şagă.
[Ce păcat că n-ai în coaie
Şi mai multă jumăraie.]



["Şezi călare..."]
(1880 – 1882)

Şezi călare drept în dop
Şi să mergem în galop
Ohohoi cum salt [cu] gust
Şi te zvârl din pulă-n sus
Şi te prind în pulă iar,
Dilce fată ca un dar.
Stai, drăguşă, iar mă salt!
C-acu vine celălalt
Moment dulce când de rod
Tu mă sugi, eu mă slobod
Oh, apără-te, cum nu pot
S-intru-n tine, dragă, tot,
Să mă bag în pizdă-adânc,
Dinăuntru să te mânc
[Să mă bag în pizda ta
Dulce fată, fata mea!]



[Culegere de irmoase]
(1876 – 1877)

12
De-aş muri de dor de mure – mure, mure, mure,
Nu m-aş mai duce-n pădure – dure, dure, dure
Căci vătaful murelor
Lade-n dosul tufelor
Cum mă prinse,
Jos mă puse,
Cu capul pe-o rădăcină,
Cu curul pe-o căpăţână,
Cum o puse, cum se duse
Parc-a fost pustia * unsă
Uns-a fost cu unt de oaie,
Ce se duse pân-în coaie.


Alţi poeţi......
 
Mã uit la lunã, luna-i sus,
Mã uit în curte, boi nu-s,
Mã uit la pungã, punga-i goalã
Mã uit la pul
ã, nu se scoalã.

Haida lele dupã fragi.
Nu viu bade cã mi-o bagi.
Haida lele nu te teme,
Cã-i legatã de izmene.

Ciocolata "Bucuresti"
Face puaa ca-n povesti.
Vreti s-aveti pula mai latã?
Mancati multã ciocolatã.

Maricico, vrei o vorbã?
Nici nu vreau sã stau di vorbã.
Maricico, vrei o bere?
Nu-mi face nici o plãcere.
Maricico, vrei cafea?
Nia nu vreau sã aud di ia.
Maricico, vrei tutun?
Ei, un kient ar fi mai bun.
Maricico, sã te fut?
Di ce n-ai spus di la inceput?
Asta-mi placi cel mai mult!

Fata mami mergi la nuntã
Ai grijã sã nu te fut
ã.
Nu ti teme mamã, nu
Cã-s fututa nu de-amu.
Tune dracu-n pizda ta
Cã nu te-ai putut rãbda.
Ba io mamã m-am rãbdat,
Panã s-o dezbrãcinat,
Cand i-am vãzut capu' puli
Mi s-a uscat ceru' gurii,
Cand i-am vazut coaiele
Mi s-au muiet picioarele.

Dimineata bei un ceai,
Belesti pula si mai stai.
La amiaz' mãnanci o ciorbã,
Belesti pula, stai de vorbã.
Seara spargi cateva nuci
Belesti pula si te culci.
Tot asa cu ceai si nuci,
Belesti pula si te duci.

Sunt cioban între ciobani,
Si dau branza peste plan.
Dar cand vine cate o ploaie,
Si mã udã pan' la coaie,
Sã-mi bag pula-n ea de oaie.

De s-ar semãnã si pula
Cum se seamãnã pãstula
Ai vedea pe arãturã
Numai capete de pula.
Si-ai vedea pe fiecare
Cum o ia pe cea mai mare.

Mioritã laie, laie bucãlaie
De trei zile-ncoace,
Iarba nu-ti mai place.
Nici nu mãnancã, nici nu bea
S-o tãiem în pula mea.

Boul-bou, solid, tãcut,
Lat în ceafã, gras de crapã
În cireadã la pãscut,
Se tot dã... pe langã-o iapã!
Cicã n-are ce sã facã,
Fiindcã-i e nevasta ... vacã!

Capra, tapul ai trei iezi,
Fac trei mii de cãcãrezi.
Cate cãcãreze fac
Capra, iezii, fãrã tap?
Iei problema de la cap
Si beleati pula la tap.
Faci produsul mezilor,
Si beleati pula iezilor.
Verifici de la-nceput
Si iei capra la futut.
Si de nu-ti dã rezultatul,
Beliti pula la bãiatul.

Apa mineralã Hebe
Face pula ca la bebe.
Dar band vodcã Sãniuta
Vã va create iarãsi puta!

Stau pe plajã si sunt tristã,
Cã mi-a intrat nisip în pizda.
Dar sunt tanãra si pot
De acolo sã îl scot.

Într-o zi nefastã
M-a prins sotul la nevastã,
Eu de pãr l-am prins pe el
Avantajul de-a fi chel.

Pe cap un fir de pãr nu are,
Si-i mai rotund decat o nulã,
Ades mã-ntreb, ce e oare
Un cap de om sau un cap de pula.

La sfarait de sãptãmanã
Cantec, joc ai voie bunã
Cã luni ne doare-n pul
ã.

Dimineata în cui cantã pendula
Mã scol, mã spãl si mi se scoalã pula.

Ce-ti pasã chip de lut
Cã alti-n cucuruz se fut.